Beoordeling: (4.4/5)

Schrijf beoordeling

Petra Koomen

Aantal beoordelingen: 18

  • 08-11-2016 Marjan Kuiper ICS Naast dat ik Petra ervaar als een prettige en gezellige "collega"om mee samen te werken, vind ik het een groot pluspunt dat zij veel HR ervaring meeneemt. Zij benadert vraagstukken vanuit het perspectief van HR en de klant en probeert op een zo goed mogelijke manier het systeem te gebruiken om de wensen tegemoet te komen. Zij is creatief in het bedenken van oplossingen en denkt in mogelijkheden. In korte tijd worden veel punten van de wensenlijst afgewerkt. Daarnaast documenteert ze alles goed, zodat keuzes en afspraken goed terug te vinden zin in haar verslagen. Ze heeft overduidelijk plezier in haar werk. Tussen de bedrijven door hebben we ook veel gelachen. Mochten wij bij mijn nieuwe werkgever ondersteuning nodig hebben zal ik Petra zeker aanbevelen. Petra, dank voor de fijne samenwerking, ik heb veel van je geleerd!
  • 02-11-2016 Marian Lemstra-Roks en Tanja van den Hazel Twynstra Gudde Wij hebben Petra leren kennen als een prettige persoon die zich goed kan inleven in de wensen en eisen van onze organisatie ten aanzien van Profit. Zij is creatief en zoekt met haar enorme kennis van Profit samen met ons naar de beste oplossing en houdt daarbij een goed zicht op de processen. Haar HR-achtergrond weet zij hierbij uitstekend te benutten en zien wij als een enorm pluspunt. Wij werken met veel plezier met Petra samen!
  • 13-10-2016 L. van Lieshout ICS De samenwerking met Petra ervaren wij als zeer prettig. Door haar vakkundigheid pakt ze zaken snel op. Ook wanneer je eigenlijk niet precies weet wat je wil kan zij uit een wollig verhaal opmaken waar behoefte aan is. OF wanneer iets niet lijkt te kunnen dan zal ze met je meedenken om het op een andere manier op te lossen. Ze heeft ons geholpen om insite verder uit te bouwen en te professionaliseren.
  • 13-10-2016 L. van Lieshout ICS De samenwerking met Petra ervaren wij als zeer prettig. Door haar vakkundigheid pakt ze zaken snel op. Ook wanneer je eigenlijk niet precies weet wat je wil kan zij uit een wollig verhaal opmaken waar behoefte aan is. OF wanneer iets niet lijkt te kunnen dan zal ze met je meedenken om het op een andere manier op te lossen. Ze heeft ons geholpen om insite verder uit te bouwen en te professionaliseren.
  • 11-08-2015 M. van Moorst Symbiant Petra is een prettige persoon om mee samen te werken. Petra is praktisch ingesteld en zeer resultaat gericht. Verder heeft Petra een uitgebreide kennis van Profit en Insite en weet deze kennis goed te vertalen naar de dagelijkse praktijk.
  • 11-08-2015 Ronald den Hollander SBM Offshore Kort en krachtig: professioneel en vakkundig.
  • 22-07-2015 Eddy Haars GarantiBank International NV Door onvoorziene wijzigingen dienden wij op de korte termijn deze te realiseren in onze payroll met de bedoeling een keus te hebben tussen twee sorten uitbetlaingen (maandelijks en kwartaal). Ons verzoek was uitgezet bij Petra. Petra heeft binnen 1 dag alle wijzigingne doorgevoerd in zowel de tes en onze produktie, waarbij zij een handleiding heeft aangemaakt, waarmee wij met een paar simpele klikken de veranderingen konden doorzetten. Petra heeft zich gepresenteerd als een iemand die zeer goed op de hoogte is van Profit en op een zeer snelle en accurate wijzigingen doorvoerd en uitlegd.
  • 17-07-2015 Karin Wiemer Van Doormalen Retail Groep B.V. Petra toont zich betrokken bij onze organisatie en is vanwege haar kennis van Profit en Insite een goede sparringpartner voor ons team. Zij denkt mee en vooruit wanneer wij haar hulp inroepen om nieuwe HR processen in te regelen dan wel te verbeteren. Daarbij is zij een plezierige persoonlijkheid, ze communiceert helder en weet haar voorstellen goed te onderbouwen, wij ervaren daarnaast dat zij slagvaardig reageert.
  • 13-07-2015 Barbra van Dijk PGGM Ik heb Petra leren kennen bij PGGM in 2014. We hebben een tijdje samengewerkt en ik heb haar ervaren als een zeer prettig mens. Ze is een gezellige collega en heeft veel verstand van Profit en HR processen. Ze houdt het overzicht, communiceert regelmatig en goed en heeft een goed geheugen. Wanneer wij weer tijdelijk ondersteuning nodig hebben bij het optimaliseren van Profit, zal ik Petra zeker weer opzoeken!
  • 06-07-2015 Floris Koolen Staalmarkt Petra heeft ons ondersteund met de jaarovergang. Zaken werden snel geregeld en we waren snel klaar voor het nieuwe jaar. Vanwege de efficiënte manier van werken was er tijd genoeg om ook andere zaken aan te pakken. Ook op afstand is ze altijd bereid te helpen en oplossingen te bieden die passen bij de organisatie.
  • 06-07-2015 Titia Mooi SBM I am very happy with the assistance of Petra. Petra helps us with the implementation of Insite on the AFAS Profit system. She interviewed a few people from our department to determine what it exactly is what we wanted. Whenever we had questions she immediately knew the answers or immediately investigated it and found solutions.
  • 06-07-2015 Kelly Moerman Technip Benelux B.V. Petra is accuraat, ze denkt goed mee met wat het beste is voor de organisatie en het is fijn om samen met haar te werken.
  • 03-07-2015 Angela van Oosterhout Stichting Zayaz Petra is nauwkeuring, geeft goed advies in alle mogelijkheden en is een fijne samenwerkingspartner.
  • 24-09-2014 Jolien Meijer MEE Utrecht, Gooi & Vecht Het is erg prettig samenwerken met Petra: ze denkt mee in keuzes, adviseert over voor- en nadelen, maar laat de keuze bij de organisatie liggen. Indien bepaalde onderdelen specifiek zijn en buiten haar directe kennis liggen, zal zij kijken wat in een beperkte tijd mogelijk is, maar geeft zij dit aan en gaat niet van alles proberen binnen de ingehuurde tijd. Ze denkt mee in tijd en probeert alles af te ronden wat op de wensenlijst staat, geen negen-tot-vijf mentaliteit. Schrijft per dag verslag over de uitgevoerde activiteiten, zodat altijd terug te lezen welke stappen (en eventueel waarom) zijn genomen. Eigen ervaring in HRM/Payroll vak is een pre.
  • 14-08-2014 Niels Lievaart PGGM Ik heb Petra leren kennen als een betrokken doorzetter die in staat is om snel out of the box mee te denken over je vraagstukken. Zij heeft ons geholpen met het meer STP maken van diverse processen binnen onze corporate opleidingsacademy. Het betrof daarbij het slaan van een digitale brug tussen een SharePoint omgeving, inkoopsysteem en het personeelsinformatiesysteem Insite. Dankzij de maatwerkoplossingen van Petra zijn onze digitale werkprocessen een stuk gebruiksvriendelijker en efficiënter geworden. Petra heeft bij de totstandkoming van deze oplossingen goed samengewerkt met haar stakeholders en is snel tot het gewenste resultaat gekomen.
  • 20-12-2013 Leonie ter Veen Stichting De Noorderbrug Petra is zeer goed in staat de vertaalslag te maken tussen het proces en Profit. Hierbij maakt ze goed gebruik van haar HR achtergrond. Voor de Noorderbrug heeft ze de administratieve medewerkers goed kunnen motiveren en stimuleren m.b.t. het gebruik van Profit (InSite) door ze bewust te maken van de (bedrijfskritische) processen. Ze heeft tevens de processen, samen met de medewerkers, geoptimaliseerd. Ze is in staat zich snel aan te passen aan de bedrijfscultuur waardoor ze snel als 'collega' aan het werk is.
  • 01-10-2012 Hein Runderkamp Runderkamp & van Duren Ik heb Petra Koomen leren kennen tijdens de implementatie en uitrol van AFAS Profit bij C1000 Supermarkten. Dit was een buitengewoon lastige implementatie die van alle betrokkenen veel heeft gevergd. Petra bleek een ambitieuze, intelligente en betrokken professional te zijn. Ze heeft laten zien dat ze kalm, nuchter en accuraat lastige klussen tot een goed einde kan brengen. Ze staat voor haar eigen werk en laat daarbij duidelijk merken: we doen het goed, of we doen het niet. Aangezien Petra relatief nog aan het begin van haar carriere staat, heb ik mijn waardering op 'goed' gezet, waarbij groei naar de toekomst zéker zal plaatsvinden.
  • 30-09-2012 Rico Hein AFAS Ik heb Petra leren kennen tijdens de implementatie van Profit bij C1000 waar ze onderdeel uitmaakte van de projectgroep. Petra heeft hier laten zijn dat ze over belangrijke eigenschappen bezit die noodzakelijk zijn bij dit soort trajecten zoals: - Goede communcatieve vaardigheden; - Probleem oplossend vermogen; - Inhoudelijke HR kennis; - Affiniteit met het automatiseren van processen. Ik zou Petra graag nogmaals tegenkomen in een volgend gezamenlijk traject.

Over Petra Koomen

Peopletrack is dé full service dienstverlener op het gebied van AFAS Profit. Wij zijn gecertificeerd AFAS partner en met zo'n 25 AFAS Profit Experts helpen wij organisaties door heel Nederland het maximale uit AFAS Profit te halen.

Binnen onze organisatie werken uitsluitend vakspecialisten met een grote passie voor AFAS software. Het leveren van kwaliteit staat voorop in alles wat we doen. Dit realiseren we door de inzet van gecertificeerde AFAS experts en een pragmatische, gestructureerde werkwijze.

Peopletrack biedt services aan op de volgende gebieden:

Consultancy • Ondersteuning tijdens uitrol van AFAS Profit • Optimalisatie van AFAS Profit, gericht op:

  • AFAS InSite ESS, MSS, SSS
  • AFAS OutSite
  • Management informatie/rapportages
  • Inrichten en aanpassen workflows
  • Autorisatie
  • Cockpits • Gebruikersondersteuning (zoals opstellen werkinstructies, procedures en het geven van opleidingen voor eindgebruikers) • Businessproces analyse

Beheer AFAS Profit • Technisch beheer (lokale installaties) • Functioneel beheer • Inrichting van uw beheer organisatie • Peopletrack heeft een eigen Expertise Service Center in Amstelveen. Deze is volledig ingericht om flexibel kennis- en capaciteitsvraagstukken op te vangen.

Operationele ondersteuning AFAS Profit

Outsourcing

Adres